Általános Szerződési Feltételek
1. Általános rendelkezések
1. Online áruház Abc-autodiely.sk (a továbbiakban: online áruház) az ADL, S. R. on üzemelteti., alapítva Starozagorská 1383/6,
Košice-mestská časť Sídlisko KVP 040 23, IČO 51 921 405, a Kassai I. Kerületi Bíróság Cégjegyzékében bejegyezve, szakasz: Sro, insert no. 44584 / V (a továbbiakban: "üzemeltető" vagy "eladó"), banki kapcsolat: FIO bank., nincs számlaszám: 2801491101/8330, Iban: sk83 8330 0000 002801491101. Az eladóval való fogyasztói kapcsolat szempontjából fontos egyéb adatok a következők:
e-mail: info@abc-autodiely.sk
Tel. szám: 0940 655 455
Felügyeleti Hatóság: Slovenská obchodná inspektcia (soi) soi Felügyelőség a Kassai régió számára, székhelye vrátna 3, 040 01 Košice.
2. Ezek a feltételek (a továbbiakban: "Általános Szerződési Feltételek") szabályozzák az áruk bolti vásárlását és értékesítését, meghatározzák a felhasználói fiókok regisztrációjának és használatának szabályait.
2.1 Az eladó és a vevő közötti, jelen Általános Szerződési Feltételek által kifejezetten nem szabályozott jogviszonyokra a 40/1964. sz.törvény vonatkozó rendelkezései az irányadók., Módosított Polgári Törvénykönyv ● 22/2004.- tól., az elektronikus kereskedelemről és a 128/2002.bvc Z., a fogyasztóvédelmi ügyekben a belső piac állami ellenőrzéséről, valamint a 284/2002. sz.törvénnyel módosított egyes jogi aktusok módosításáról. - tól., a 250/2007. - tól., a fogyasztóvédelemről és a 372/1990. a bűncselekményekről szóló, a 102/2014. sz. törvény által módosított törvény.- tól,. a 391/2015. sz.törvénnyel módosított, az eladó telephelyén kívül kötött szerződés vagy Távollevők között kötött szerződés alapján az áruk értékesítésében vagy szolgáltatásnyújtásban a fogyasztóvédelemről, valamint egyes törvények módosításáról.- tól., a fogyasztói jogviták alternatív vitarendezéséről és egyes módosított törvények módosításáról.
2.2 Az eladó és a nem kifejezetten szabályozott vállalkozó közötti jogviszonyokat az 513/1991. sz.törvény vonatkozó rendelkezései szabályozzák. A módosított Kereskedelmi Kódex.
3. A megrendelés elküldésével a vevő megerősíti, hogy ismerte a kereskedelmi és szállítási feltételeket. A Vevő és az eladó közötti kapcsolatokat a fenti feltételek szabályozzák, amelyek mindkét fél számára egyidejűleg kötelezőek.
Az Általános Szerződési Feltételek elérhetők a honlapon, ahol az ügyfél (vevő) elolvashatja és letöltheti aktuális verzióját.
II. Rend
1. Az eladó megkötötte a szerződést. szerződések (a továbbiakban: "szerződés") a vevőkkel a vevő megrendelésén keresztül :
és. weboldal: Abc-autodiely.sk
b. e-mailben a következő címen: info@autodiely.sk
c. telefonon: 0940 655 455
2. Az online áruházban elhelyezett megrendeléseket éjjel-nappal, 24óránként. A telefonon és e-mailben megrendeléseket munkanapokon 8: 00-16: 30 között fogadják el. A munkanapokon kívül (szabadnapokon) elhelyezett megrendeléseket az eladó a megrendelés napját követő első munkanapon dolgozza fel.
3. A szerződés tárgya áruk a megrendelésben megadott, a Vevő által a bolt elérhető ajánlatából kiválasztott. A megrendelést a Vevő saját felhasználói fiók regisztrálása nélkül is elhelyezheti. Az eladó weboldalán, katalógusokban, brosúrákban és egyéb adathordozókon bemutatott méretek, színek és egyéb adatok a gyártók és beszállítók adatain alapulnak. Az eladó vállalja, hogy ügyfeleinek csak a tökéletes állapotban lévő árukat szállítja, az áruk típusára vonatkozó előírásoknak vagy jellemzőknek megfelelően
4. A kötelező érvényű elektronikus megrendelés érvényességének teljesítésének feltétele a megrendelőlapon megadott összes szükséges adat és követelmény kitöltése. A megrendelés szintén adásvételi szerződés tervezete. Ezt követően a megrendelés elküldése után a vevő automatikusan értesítést kap a megrendelés elfogadásáról az eladó elektronikus rendszerébe (a továbbiakban: e-mail cím). „megrendelés visszaigazolása“). A megrendelés visszaigazolása információkat tartalmaz az áruk nevéről és specifikációjáról, amelyek értékesítése a vásárlási szerződés tárgyát képezi, az áruk árára vonatkozó további adatok, az áruk szállításának helye és helye, valamint az áruk lehetséges árára, feltételeire, szállítási módjára vonatkozó adatok a Vevőnek ), esetleg egyéb szükséges adatok. Amennyiben szükséges, a megrendeléssel kapcsolatos minden további információ elküldhető a Vevő e-mail címére, az eladó fenntartja magának a jogot, hogy telefonon is kapcsolatba lépjen a vevővel a megrendelés teljesítése érdekében. A szállítási visszaigazolás adatokat tartalmaz arról, hogy a megrendelést az eladónak kézbesítették, de nem fogadja el az adásvételi szerződés megkötésére vonatkozó javaslatot.
5. Az eladó ezután a Vevő e-mail címére küld információt arról, hogy a vevő megrendelését elfogadták-e (a továbbiakban: „rendelés elfogadása“).
6. A vásárlási megállapodást a megrendelés elfogadásának elektronikus vagy írásbeli formában történő kézbesítésével kötik meg a Vevőnek.
7. Egyedi, különösen drágább esetekben a megrendelés e-mailben történő kezdeti automatikus visszaigazolása mellett az eladó fenntartja magának a jogot, hogy telefonon erősítse meg a megrendelést, valamint a vevő pénzügyi előleget fizessen a szerződés megkötéséhez. Abban az esetben, ha az áru megrendelésének időszakában jelentős változás történt a devizaárfolyamokban vagy a szállító által szállított választékban, az eladó nem tudja az árut a vevőnek a megállapodás szerinti határidőn belül vagy a megállapodás szerinti vételáron szállítani, az eladó köteles a Vevőnek helyettesítő teljesítményt nyújtani, vagy annak lehetőségét, hogy a vevő visszavonja a megrendelést. A Vevő e-mailben vagy telefonon törölheti a megrendelést. Abban az esetben, ha a vevő ésszerű időn belül nem fogadja el az eladó által kínált helyettesítő teljesítményt, vagy nem fogadja el a megrendelést, az eladó jogosult elutasítani (nem elfogadni) a vevő vásárlási szerződés megkötésére vonatkozó javaslatát.
8. Részletesebb leírás arról, hogy az ügyfélnek hogyan kell folytatnia a megrendelés létrehozásakor, az ügyfél megtalálja a lábléc GYIK – Gyakran Ismételt Kérdések az eladó oldalán.
9. Ha a vevő telefonon megrendeli az árut, értesíti az eladót a megrendelés végrehajtásához szükséges összes adatról. Ha a vásárlás tárgyáról és feltételeiről megállapodnak, az eladó a Vevő e-mailjére küldi a vevő feltőkésítését. Ez az üzenet a szerződés megkötésének megerősítése. A telefonon történő megrendelés során a kommunikáció költségeit a vevő viseli telefonszolgáltatójának tarifája szerint.
10. Fotók, a kínált áruk grafikai bemutatása, vállalati logók vagy terméklogók kizárólag a bolt működésének bemutatására szolgálnak. Szerzői jogi védelem alatt állnak, a vevő semmilyen módon nem jogosult ezen elemek további manipulálására.
11. A színárnyalatok megjelenítése többek között a használt monitor minőségétől függ. egyéb képalkotó berendezések.
III. szállítási mód és szállítási idő
1. A raktáron lévő áruk szállítási ideje 2 munkanapon belül van.
2. Az árut a vevő címére szállítják Szlovák Posta vagy futárszolgálat UPS. A vevőnek lehetősége van arra, hogy személyesen vegye át a megrendelést Szállítmány üzletek. Az áru szállításának várható időpontját a bevásárlókosár jelzi a szállítási mód kiválasztásakor.
3. A megrendelt áruk szállítása a termékek rendelkezésre állása és az eladó működési képességei szerint történik a lehető legrövidebb idő alatt. A megrendelt áruk átlagos feladási ideje a megrendelés megerősítésétől számított 1-2 munkanapon belül van.
4. Abban az esetben, ha az áruk időben feldolgozzák a megrendelést (az árut a Vevőnek küldik) ha elérhetetlenné válik, az eladó előzetesen e-mailben vagy telefonon értesíti az Ügyfelet a szállítási idő változásáról. Ebben az esetben az ügyfélnek lehetősége van a megrendelés visszavonására vagy módosítására
5. Az eladó fenntartja magának a jogot, hogy megváltoztassa a szállítási dátumot, valamint tájékoztassa a Vevőt ez a változás az eredeti szállítási határidő az áruk.
6. Ha a vevő végrehajtja a megrendelést a 2 óra egy adott munkanapon, az eladó elküldi a megrendelt árut még az adott napon. A 14: 00 után (hétvégén) kapott megrendeléseket csak a következő munkanapon dolgozzák fel.
7. PayPal-on, CardPay-en vagy banki átutalással történő fizetés esetén az eladó FIO bankszámlájára az eladó elhalasztja az áru szállítását a Vevőnek, amíg a vásárlási összeget jóváírják az eladó bankszámlájára.
8. Áruk érdemes több mint 50 € (szavakkal: ötven euro) belül egy megrendelés, szállítják rovására az eladó. Más esetekben a Vevő a megrendelésben megadott szállítási összeget (postaköltséget) fizeti.
9. Az eladó 3 évig archiválja a megkötött szerződésekre vonatkozó információkat. A vevő jogosult ezeket az információkat az eladótól e-mail üzenetben kérni. Az eladó köteles ezeket az információkat a vevőnek a kérelem kézhezvételétől számított 14 napon belül megadni.
IV. az áruk ára és a Fizetési módok
1. Az áruk árai euróban vannak feltüntetve, beleértve az összes kapcsolódó adót és díjat.
2. Az eladó fenntartja magának a jogot, hogy megváltoztassa az áruk árait a boltban, új termékeket vezessen be az értékesítésbe, deklarálja és visszavonja a kedvezményes intézkedéseket, vagy megváltoztassa ezeket a lépéseket, a Vevő által az elküldött megrendelésből vagy a megkötött szerződésből eredő jogok sérelme nélkül.
3. Az eladó fenntartja magának a jogot, hogy az árfolyamváltozások, az infláció jelentős növekedése vagy a gyártók és más áruszállítók szállítási feltételeinek jelentős változása esetén hibákat, árváltozásokat nyomtasson ki. Az ügyfélnek jogában áll árváltozás esetén elállni a szerződéstől.
4. Az áruk ára nem tartalmazza a postaköltséget.
5. A Vevő a következő fizetési módok közül választhat:
1. fizetés készpénzben a postai vagy futárszolgálatnak a kézbesítés helyén (kézbesítéskor), kézhezvételét követően
2. banki átutalás az eladó számlájára a FIO bankban
3. PayPal-on keresztül PayPal számla. A Fizetési mód kiválasztásakor a megrendelés összegét automatikusan megnöveli a teljes rendelési összeg 2,9% - ának megfelelő fix díj. Az összeget a PayPal minden befejezett fizetési kártya tranzakcióért közvetlenül a bank honlapján számítja fel.
6. Az adásvételi szerződés megkötése kötelező feltétel, hogy ha a vevő nem fizeti meg a megállapodás szerinti vételárat az eladó 5 napon belül az eladó a pályázati átveszi az árut (ha fizetés banki átutalással vagy Paypal), a szerződés felbontva a kezdetektől fogva, a felek visszatérnek, vagy cserélje ki az összes beérkezett előadások, valamint az eladó megszerzi a jogot, hogy szabadon rendelkezhetett a megrendelt árut.
7. Az értékesítés igazolása számla. Az eredeti számlát a Vevő a megrendelt árukhoz csatolja. A számla a szállítás után is rendelkezésre áll elektronikus formában (pdf fájl) közvetlenül az ügyfél felhasználói fiókjában. A számla kézbesítési és garanciális kártyaként is szolgál.
V. Elállás az adásvételi szerződéstől
1. Az eladó fenntartja magának a jogot, hogy visszautasítsa (nem fogadja el) a vevő ajánlatát szerződéskötésre abban az esetben, ha a vevő hamis vagy félrevezető személyes adatokat közölt a megrendeléssel kapcsolatban. Ebben az esetben az eladó azonnal értesíti a vevőt, hogy megállapodjon a megrendelés további rendezéséről. Minden megrendelést egyedileg kell megközelíteni annak érdekében, hogy maximálisan megfeleljen a Vevőnek.
2. A Vevő nem vállalkozó / aki nem rendelkezik hozzárendelt azonosítóval / rendelkezik a 102/2014. sz. törvény szerint. - tól. a fogyasztóvédelem a termékértékesítés vagy szolgáltatásnyújtás alapján megkötött szerződés a távolság vagy a megkötött szerződések területén kívül az eladó, illetve módosításáról szóló egyes törvények szerint § 7 a jogot, hogy a szerződéstől 14 naptári napon belül az áruk átvételének, a másik 14 nap küldj e határidőn Belül a vevőnek joga van ahhoz, hogy csomagolja ki, majd vizsgálat az áru hasonló módon, mint a szokásos, ha vásárol egy klasszikus "brick and mortar" áruház, a szükséges mértékben határozza meg a természet, jellemzőit, funkcióját az árut.
3. Az Elállási jogot a vevő papíron vagy más tartós adathordozón történő bejegyzés formájában gyakorolhatja (e-mailben info@abc-autodiely.sk) az adódokumentummal / számlaszámmal / és a bankszámlaszámmal együtt. Ebből a célból egy minta visszavonási űrlapot lehet használni, amely letölthető Itt. Az elállási időszak megmarad, ha a vevő értesítést küld az elállási jog gyakorlásáról az Elállási Időszak lejárta előtt.
4. Az adásvételi szerződéstől elálló vevő köteles megfizetni az áruk visszaküldésével kapcsolatos szükséges költségeket abban az esetben, ha a hibáktól mentes árut visszaküldi. (A vevő viseli a szállítás költségeit, valamint az áruk szállítása során az eladónak okozott kár kockázatát. Ilyen elállás esetén az áru vételárát legkésőbb 14 napon belül – az elállási értesítés kézbesítésétől számítva-vissza kell adni a vevőnek az eredeti tranzakcióban használt fizetőeszközzel azonos módon a vevő bankszámlájának meghatározott számára (§ 9 Para. 2 sarkok 102/2014).
5. Az adásvételi szerződéstől való elállás, valamint azon áruk visszaküldése esetén, amelyekhez az ingyenes ajándékot kötötték, a vevő köteles az árut az adott áruért kapott ajándékkal visszaküldeni. Ha a vevő megtartja az ajándékot, az eladó az ajándék összegét az eShop oldalon feltüntetett érvényes árlista szerint számolja ki. Az ajándék értékét levonják a visszaküldött vételár értékéből.
6. Visszaküldött áruk kérjük, küldje el:
1. Csomagolva, hogy ne sértse meg.
2. A 102/2014. sz. törvény hatálya alá nem tartozó kezelés által okozott használat jelei nélkül.- tól..
3. Teljes (minden ajándékkal Lásd az elemet. 5.szám.).
4. A vásárlás igazolásával együtt.
5. Ne küldjön árut a szállításkor. Az áruk kézbesítéskor történő küldése esetén az átvétel nem történik meg.
6. Az áruk személyes szállítása esetén meg kell állapodni a szállítás időpontjáról.
7. Az áru küldésekor az eladó nem vállal felelősséget az áru elvesztéséért vagy károsodásáért a szállítás során-az ügyfél felelőssége az áruk csomagolása, hogy a szállítás során ne sérüljenek meg.
8. Ha a Vevő a megvásárolt terméken bármilyen változtatást hajt végre, a kereskedő nem köteles átvenni a megváltozott árut, így a vevő elveszíti a cseréhez való jogot.
7. A kereskedő kötelezettségei visszavonás esetén
1. A kereskedő visszatér a fogyasztóhoz minden befizetést, beleértve az szolgáltatás indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb az elállási értesítés kézhezvételétől számított 14 napon belül. A kereskedő a kifizetéseket és költségeket az eredeti tranzakcióban használt fogyasztóval azonos módon téríti vissza, kivéve, ha a fogyasztóval kifejezetten másként állapodtak meg, és feltéve, hogy a fogyasztó az ilyen visszatérítéssel kapcsolatban semmilyen díjat nem számít fel.
2. A kereskedő nem köteles a többletköltségeket megfizetni, ha a fogyasztó kifejezetten a kereskedő által kínált legolcsóbb szabványos szállítási módtól eltérő szállítási módot választott.
3. Adásvételi szerződések esetében, kivéve, ha a kereskedő azt javasolta, hogy maga gyűjti be az árut, megvárhatja a visszatérítést, amíg vissza nem kapja az árut, vagy amíg a fogyasztó nem bizonyítja, hogy az árut visszaküldte, attól függően, hogy melyik a korábbi.
8. A fogyasztó kötelezettségei visszavonás esetén
1. Hacsak a kereskedő nem javasolta, hogy maga gyűjtse be az árut, a fogyasztó indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb attól a naptól számított 14 napon belül visszaküldi az árut a kereskedőnek vagy a kereskedő által az áru átvételével megbízott személynek. A határidőt betartják, ha a fogyasztó a 14 napos időszak lejárta előtt visszaküldi az árut.
2. A fogyasztó csak az áru visszaküldésének közvetlen költségeit viseli, kivéve, ha a kereskedő saját maga vállalta, hogy viseli, vagy ha a kereskedő nem teljesítette azon kötelezettségét, hogy tájékoztassa a fogyasztót arról, hogy a költségeket a fogyasztónak kell viselnie.
3. Amennyiben az üzlethelyiségen kívüli szerződések esetében az árukat a szerződés megkötésekor a fogyasztó otthonába szállították, a kereskedő saját költségén gyűjti be az árut, ha természetüknél fogva általában postai úton nem lehet azokat visszaküldeni.
4. 4.A fogyasztó kizárólag az áruk értékének az áruk kezeléséből eredő, az áruk jellegének, jellemzőinek és funkcionalitásának megállapításához szükséges módon történő csökkentéséért felel. A fogyasztó semmilyen esetben sem tehető felelőssé az áru értékének csökkentéséért, ha a kereskedő nem adott tájékoztatást az elállási jogról.
Vi. panaszok és garanciák
1. A Vevő által az eladótól elektronikus kereskedelem formájában az eladó elektronikus kereskedelmének weboldalán vásárolt áruk az alkalmazandó jogszabályoknak megfelelően 24 hónapos jótállási időszak hatálya alá tartoznak (§ 620 para. A 40/1964. sz.törvény 1. cikke) Ha a gyártó által nyújtott jótállás hosszabb, mint a törvényes jótállás, akkor a hosszabb Jótállási idő érvényes.
2. A jótállási időszak az áru Vevő általi átvételének napjától kezdődik.
3. Az eladó köteles regisztrálni a panaszt a 18. § értelmében. (10) Törvény 250/2017 Az.- tól. az eladó pedig igényt tarthat az első 12 hónapban vásárlás óta elutasítás csak szakértői vélemény alapján! (§18 para. Ugyanezen törvény 6. cikke).
1. Ha a Vevő az árut a vásárlási szerződés megkötését követő első 12 hónapon belül igényelte, az eladó a követelést csak szakmai értékelés alapján utasíthatja el; az eredménytől függetlenül az összes költséget az eladó viseli. Szakértői értékelés a szakértő véleménye vagy véleménye, amelyet egy felhatalmazott, bejelentett vagy akkreditált személy, vagy a gyártó által a garanciális javítások elvégzésére felhatalmazott személy véleménye (hivatalos szolgáltatás) ad ki.
2. Ha a vevő 12 hónap elteltével igényelte a terméket az adásvételi szerződés megkötése és az eladó elutasítása óta a panaszt kezelő személy köteles a panasz rendezéséről szóló dokumentumban feltüntetni, akinek a Vevő az árut szakértői értékelésre elküldheti. Ha a vevő szakértői értékeléssel bizonyítja az eladó felelősségét az áruk állítólagos hibájáért, akkor a követelést újra alkalmazhatja; az áruk szakértői értékelése során a jótállási idő nem jár le. Az eladó köteles megtéríteni a vevőt az ismételt kérelem benyújtásától számított 14 napon belül az áruk szakértői értékelésével kapcsolatban felmerült összes költséget, valamint az ahhoz kapcsolódó ésszerűen felmerült költségeket.
4. Az áruk hibáinak értékelése a jelenlegi jogszabályok, szabványok és rendelkezések szerint történik, amelyek nem ellentétesek a Szlovák Köztársaság jelenlegi jogrendjével. Cserélhető hiba esetén a vevőnek joga van arra, hogy ingyenesen, időben és megfelelően eltávolítsa. Az eladó dönt a hiba kiküszöbölésének módjáról, köteles a hibát indokolatlan késedelem nélkül megszüntetni. A Vevő a hiba (javítás) kiküszöbölése helyett kérheti a hibás dolog kifogástalan cseréjét. Ugyanez vonatkozik a dolog azon részére is, ha ez nem jár ésszerűtlen költségekkel az eladó számára az áruk ára vagy a hiba súlyossága miatt. Olyan eltávolíthatatlan hiba esetén, amely megakadályozza a dolog rendeltetésszerű használatát, a vevőnek joga van a dolog cseréjére vagy a szerződéstől való visszavonásra (visszatérítés). Abban az esetben, ha a dolog egyidejűleg legalább három különböző eltávolítható hibával rendelkezik, amelyek mindegyike megakadályozza a megfelelő felhasználást, a vevőnek joga van eldönteni, hogy gyakorolja-e az áruk cseréjéhez vagy a pénz visszaszolgáltatásához való jogot. Ugyanez a jog akkor is fennáll, ha ugyanaz a hiba, amelyet legalább kétszer megismételtek, a jótállási időszak harmadik alkalommal fordul elő.
5. A garancia nem terjed ki a termék nem megfelelő, gondatlan használata vagy a termék természetes kopása által okozott hibákra.
6. Az eladó nem felelős az áruk hibáiért:
1. ha a Vevő az áru hibájáért az eladó felelősségével kapcsolatos jogát az áru garanciális időszakának végéig nem gyakorolta,
2. ha az áru hibája a Vevő által okozott mechanikai sérülés,
3. ha az áruk hibája az áruk olyan körülmények között történő használatából származik, amelyek nem felelnek meg intenzitásuk, páratartalmuk, kémiai és mechanikai hatásaiknak az áruk természetes környezetére,
4. ha az áru hibája az áru nem megfelelő kezeléséből, szervizeléséből vagy gondatlanságából ered,
5. ha az áruk hibáját az áruk túlzott terheléssel történő károsodása okozta, vagy a dokumentációban vagy az áruk szokásos használatának általános elveiben meghatározott feltételek megsértésével,
6. ha az áruk hibája az áruk elkerülhetetlen és/vagy előre nem látható események által okozott kárból ered,
7. ha az áru hibáját az áru véletlen megsemmisülése és véletlen romlása okozta,
8. ha az áru hibáját nem megfelelő beavatkozás, vízkárosodás okozta.
7. A vevő köteles ellenőrizni a szállított árut, ellenőrizni a szállított áruk mennyiségét, választékát vagy az áruk nyilvánvaló hibáit. A választék kézbesítésének vagy cseréjének bármilyen hiányossága esetén a vevő köteles az eladót az elfogadás után azonnal értesíteni. Ellenkező esetben a szállítás teljesnek tekinthető, hibák nélkül. A szállítás során az áruk nyilvánvaló károsodása esetén a vevő köteles írásos nyilvántartást készíteni a kár jellegéről a fuvarozóval. ne fogadja el a sérült árukat. A kár jellegének írásbeli nyilvántartása minden igénylési eljárás előfeltétele.
8. Az eladó köteles írásbeli dokumentumot kiadni a követelés rendezésének módjáról, valamint a követelés rendezéséről a Vevőnek legkésőbb a követelés személyesen történő benyújtásától számított 30 napon belül, postai vagy futárszolgálaton vagy kézbesítési szolgáltatón keresztül. Az eladó telefonon vagy e-mailben tájékoztatja a Vevőt a panasz eredményéről közvetlenül a panaszkezelési eljárás befejezése után, ugyanakkor az árukkal együtt lesz. e-mailben kapott egy dokumentumot a követelés rendezéséről.
9. A panaszról az eladót e-mailben tájékoztathatja: info@abc-autodiely.sk. telefonon a szám 0940 655 455 vagy postai úton kézbesítés nélkül a címre:
Ing. Slavomír Ruščák, Košické Olšany 344, 04 442 Rozhanovce, Slovenská republika
10. Sérült áruk küldésekor a szállításnak meg kell felelnie a következő feltételeknek:
1. Az árut alaposan be kell csomagolni. Az áru elküldésekor az eladó nem vállal felelősséget az áru elvesztéséért-a vevő felelőssége az áruk csomagolása, hogy a szállítás során ne sérüljenek vagy elveszjenek.
2. Küldje el a csomagot ajánlott levélben, nem készpénzben. Abban az esetben, ha az árut kézbesítésre küldi, a Vevő általi átvétele nem történik meg.
3. A panaszhoz az eladó azt javasolja, hogy csatolja a számlát, valamint a panasz okait. Ezzel a vevő felgyorsítja az Általános panaszkezelési folyamatot.
11. Az eladó a panasz kézhezvételét követően e-mailben tájékoztatja a Vevőt a csomag átvételéről.
12. Az eladónak szállítható árukra vonatkozó panaszeljárás azon a napon kezdődik, amikor az alábbi kumulatív feltételek teljesülnek:
1. a követelés kézbesítése az eladónak (postai úton vagy postai úton)
2. az igényelt áruk szállítása a vevőtől az eladóhoz.
13. Az eladó köteles a panaszt rendezni, a panaszkezelési eljárást pedig az alábbi módokon megszüntetni:
1. a javított áruk átadásával,
2. árucsere,
3. az áruk vételárának visszatérítése,
4. fizet egy ésszerű kedvezményt az ár az áruk,
5. írásbeli meghívás az eladónak, hogy vegye át a megadott teljesítményt,
6. az áruk panaszának indokolt elutasítása (abban az esetben, ha a panaszt nem kezelik pozitívan, az árut a panasz elutasításának okaival együtt visszaküldik a Vevőnek).
14. Sérült áruk igénylésekor az eladó a következőképpen jár el:
1. Javítható hiba visszanyerésekor: javítás vagy csere áruk áruk az azonos típusú.
2. Helyrehozhatatlan hiba visszaszerzésekor: cserélje ki az árut az eladónak más típusú árukra ugyanazon vagy hasonló áron.
3. Helyrehozhatatlan hiba visszaszerzésekor, ha a Vevő nem tudja, hogyan válasszon másik terméket, visszaadja a pénzt.
15. Sérült áruk igénylésekor a vevő már nem fizeti meg a postaköltséget az igényelt áruk újraküldéséért.
16. A követelés rendezése nem haladhatja meg az igényelt áruk fizikai kézhezvételétől számított 30 napot, t. J. addig a panaszokat kezeljük. Az eladó a panaszokat a panaszok beérkezésének sorrendjében kezeli, a lehető legrövidebb idő alatt az ügyfél megelégedésére.
17. Ha az érték a sérült áru akár az összeget a postaköltség fizetett (T. J. kevesebb, mint € 2.50), elég, hogy küldjön egy fotót a sérült termék e-mailben, és meg kell venni a terméket, hogy a kár nyilvánvaló és észrevehető. Küldje el a fényképet e-mail címünkre: info@abc-autodiely.sk együtt Rendelési szám és a panasz alapja.
18. A 391/2015. sz. törvény értelmében. - tól. a 2016.2.1-től érvényes fogyasztói viták alternatív vitarendezéséről a fogyasztónak jogában áll az alternatív vitarendezési rendszerre (a továbbiakban: ADR) alkalmazni. További információ az ADR-ről a Szlovák Köztársaság Gazdasági Minisztériumának honlapján található http://www.economy.gov.sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-clr/146956s csakúgy, mint az alternatív vitarendezési fórumok listája http://www.economy.gov.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s
VII. árucsere
1. A vevőnek joga van az áruk átvételétől számított 14 napon belül más típusú, színű vagy méretű árukra cserélni
2. A vevőnek joga van aranyárut cserélni az áru kézhezvételétől számított 30 napon belül (több napot kínálunk, mint a törvényes 14 naptári nap)
3. A cserére visszaküldött áruknak meg kell felelniük az OP V. 5. bekezdés szerinti feltételeknek. a-g pont
4. Lehetőség van arra, hogy tájékoztassa az eladót az áruk cseréjéről az op VI. 7. bekezdés szerint.pont.
5. Az áruk cseréjekor a vevő köteles megfizetni az áruk visszaküldésével kapcsolatos szükséges költségeket. (A vevő viseli a szállítás költségeit, valamint az áruk szállítása során az eladónak okozott kár kockázatát.)
6. Ha az árut kicserélik,új garanciális időszak kezdődik.
VIII. a személyes adatok védelme
1. A vevő köteles csak valós, naprakész és pontos adatokat szolgáltatni az áruk vásárlásakor, valamint felhasználói fiók regisztrálásakor. A regisztrált vásárló köteles haladéktalanul tájékoztatni az eladót ezen adatok változásáról.
2. A Felek megállapodnak abban, hogy a vevő, ha természetes személy, köteles tájékoztatni az eladót a neve és vezetékneve, állandó lakcíme, beleértve az irányítószám, telefonszám és levelezési cím sorrendjében.
3. A Felek megállapodnak abban, hogy a vevő, ha jogi személy, köteles az eladót cégneve, székhelye címének sorrendjében tájékoztatni, beleértve az irányítószámot, a regisztrációs számot, a telefonszámot és az e-mail címet.
4. A vásárló személyes adatait a felhasználói fiók regisztrációja során a boltban a 122/2013. sz. törvény védi. - tól., a személyes adatok védelméről, valamint az eladó által kizárólag megrendelések teljesítése és forgalmazás céljából módosított és feldolgozott egyes törvények módosításáról.
5. A Vevő bármikor ellenőrizheti, módosíthatja a megadott személyes adatokat, valamint törölheti regisztrációját, miután bejelentkezett az elektronikus áruház weboldalán a szakaszban Saját üzlet → a címek vagy Az Ön személyes adatai.
6. Az e-shop szolgáltatások nyújtásához az eladónak ismernie kell a vevő bizonyos személyes adatait. Az eladó tiszteletben tartja a vevő magánéletét, ezért megpróbálja minimalizálni ezen adatok mennyiségét a legszükségesebbre. Minden adat védett a visszaélésektől. Az eladó személyes adatokkal végzett munkája teljes mértékben a jogi normák, valamint a személyes adatok védelméről szóló törvény hatálya alá tartozik.
7. A Vevő által az eladó eshopjában végzett vásárlásokra, panaszokra és egyéb tevékenységekre vonatkozó összes adat bizalmas, és ugyanazok a biztonsági szabályok vonatkoznak, mint a személyes adatokkal végzett munkára. Minden olyan adat, amelyet az eladó kap, megvédi a visszaéléseket, nem adja meg azokat harmadik félnek, kivéve azokat a szállítmányozási szolgáltatásokat és fizetési szolgáltatásokat nyújtó vállalatokat, amelyek csak az adott megrendelés zökkenőmentes végrehajtásához szükséges minimális információkat kapják meg. Minden adatot csak az eladó minőségi szolgáltatásainak nyújtására használnak.
8. A Vevő a megrendelés elküldése előtt a megfelelő négyzet bejelölésével a para-nak megfelelően kifejezheti hozzájárulását. § 11 para. Az eladó köteles a folyamat, illetve tárolni a személyes adatok, különösen a fent megadott és / vagy amely szükséges az eladó kapcsolódó tevékenység a küldött információ új termékek, kedvezmények, promóciók a kínált áru és folyamat nekik az információs rendszerek kapcsolódó, hogy a küldött információ új termékek, kedvezmények, promóciók a kínált áru.
9. A Vevő a jelen panaszok, Üzleti feltételek előző bekezdése szerinti hozzájárulását az eladónak meghatározott időtartamra adja meg, amíg a vevő személyes adatainak kezelése meg nem történik. Az adatkezelés céljának teljesülését követően az eladó haladéktalanul biztosítja a vevő személyes adatainak megsemmisítését. A Vevő a személyes adatok feldolgozásához való hozzájárulását bármikor írásban visszavonhatja. A hozzájárulás a vevő hozzájárulásának az eladónak történő visszavonásától számított 1 hónapon belül hatályát veszti.
10. Az eladó kijelenti, hogy céloktól eltérő célra a jelen feltételekben meghatározott feltételek, az üzleti, mind a panaszok, akkor mindig személyes adatok külön-külön alapján a vásárló hozzájárulása, ugyanakkor biztosítja, hogy a személyes adatok feldolgozása kizárólag olyan módon, amely megfelel a célra, amelyre gyűjtötték össze őket, hogy nem társítja őket a személyes adatok kapott a célból, hogy megfeleljen az adásvételi szerződés.
11. Felhasználói fiók létrehozásakor a vevő beleegyezik abba, hogy nevét és e-mail címét az eladó felhasználja a kedvezményekre, hírekre és egyéb marketing tevékenységekre vonatkozó információk küldésére. Az így elküldött e-mailekben a vevő utasításokat talál arra vonatkozóan, hogyan tilthatja meg egyszerűen az eladónak ezeket a promóciós e-maileket, hírleveleket.
12. A vevőnek joga van az eladónak bármikor írásban elküldeni: a személyes adatok módosítása vagy kiegészítése, valamint az eladónak megadott személyes adatok megsemmisítésére irányuló kérelem.
13. Az eladó online áruházának használatával a vevő elfogadja a fenti szabályokat, valamint a személyes adatok gyűjtését és felhasználását.
IX. hűségpontok
1. Az eladó honlapján, az ügyfél még mindig lehetősége van arra, hogy hány pontot tud keresni megvásárlásával a szóban forgó termék, milyen értéket a kedvezmény kupon. Annak érdekében, hogy az ügyfél kedvezményes kuponokat alkalmazhasson a létrehozott megrendelésekből, regisztrálnia kell az eladó weboldalán.
2. Több termék megrendelésekor minden pont hozzáadódik az ügyfélhez. Az ügyfél a "hűségpontok"mezőre kattintva közvetlenül a számláján módosíthatja a kedvezmény kuponra gyűjtött pontokat. Itt meg lehet erősíteni a pontok cseréjét kedvezményes kuponra.
3. A rendszer automatikusan létrehoz egy kódot, amelyet az ügyfélnek be kell írnia a következő megrendelésébe.
A pontok száma szerint az ügyfél megfelelő összeget von le a megrendelés teljes összegéből.
A kuponok Az utolsó szállítmány kézhezvételétől számított 14 nap elteltével válthatók be.
4. Ha több mint 14 nap telt el az utolsó megrendelés óta, az ügyfél azonnal meg akarja váltani a kupont, az eladó ezt a kódot közvetlenül a megrendeléshez adja hozzá az ügyfél kérésére.
5. A kedvezmények nem kombinálhatók, és nem téveszthetők össze a pénzügyi értékkel.
X. záró rendelkezések
1. Az áruvásárlási szerződést a Szlovák Köztársaság jogrendje szabályozza. Az e megállapodásban kifejezetten nem meghatározott felek jogait és kötelezettségeit a kereskedelmi törvénykönyv és a kapcsolódó jogszabályok vonatkozó rendelkezései szabályozzák.
2. A szerződést csak szlovák nyelven lehet megkötni.
3. Az eladó fenntartja magának a jogot, hogy módosítsa a feltételeket. Ezek a változások nem vonatkoznak a vonatkozó módosítások hatálybalépése előtt teljesített megrendelésekre. Az Általános Szerződési Feltételek módosítása a weboldalon történő közzétételével lép hatályba.